You are currently viewing חמישה יתרונות להקמת אתר אינטרנט !

חמישה יתרונות להקמת אתר אינטרנט !

1. ערוץ תקשורת ישיר עם הלקוחות שלכם.

"מהי הכתובת שלכם? מהן שעות הפעילות? מקבלים כרטיס אשראי כזה או אחר? מקבלים תשלום בביט?"
כל השאלות האלו גוזלות מאיתנו זמן יקר! אתר אינטרנט אינפורמטיבי המכיל את כל המידע הרלוונטי יקטין באופן משמעותי את הזמן ש"נבזבז" בתשובות לשאלות הנ"ל.
בעולם העיסקי זמן = כסף הרי שהרווח הוא עצום מכיוון שתוכלו להתפנות ולעסוק בדברים חשובים יותר בקידום העסק שלכם.

כמו כן בין אם אתם מספקים שירותים כלשהם או מנהלים חנות וירטואלית המידע שאתם יכולים להעביר ללקוחות שלכם הוא אינסופי!
" תמונה אחת שווה אלף מילים " (קונפוציוס) ו – " טוב מראה עיניים ממשמע אוזניים " (חז"ל) , בין אם זה תמונות או סירטוני וידאו שילוב של תוכן חזותי מעביר מסרים בצורה טובה יותר, לכן השקעה בתוכן שיווקי כתוב בצורה מעניינת, בתמונות מקוריות ואיכותיות ובסירטוני וידאו של המוצרים והשירותים שאתם מציעים יקפיצו את העסק שלכם לגבהים מטורפים.

2. נכס דיגיטלי זמין 24/7 – פרסום מסביב לשעון בעלות שווה לכל כיס.

כיום נכסים דיגיטלים הם שווי ערך לנכסים פיזיים כמו בית ורכב, אתר אינטרנט הינו נכס דיגיטלי, נקודה !
בניגוד לדף עיסקי בפייסבוק ואיסטגרם או ערוץ יוטיוב, שהם ערוצי שיווק לגיטימים וחשובים בהחלט, אתר אינטרנט בבעלותכם, בו אתם קובעים הכל: את העיצוב, את התוכן, את הסדר בו יופיעו השירותים שלכם זו כבר אופרה אחרת. בניגוד לאותם אתרי פרסום ומדיה חברתית שציינו מקודם באתר פרטי אתם בעלי הבית ומכאן נובע שמעבר למוצרים ולשירותים אשר אתם מספקים ללקוחותיכם ישנו ערך מוסף לאתר אינאטרנט – נכס לכל דבר שיכול להביא להכנסה פאסיבית וזו תורה שלמה שלא נדון בה על רגל אחת.
בניית אתר, תחזוקת האתר, יצירת תוכן וקידומו במנועי החיפוש השונים מצריכים הן השקעה כספית והן השקעה בזמן, אך יש לראות את ההשקעה הזו כחשובה וכידאית הרי שבעולם הוירטואלי אין שעות פתיחה וסגירה העסק זמין 24/7  ו – ל כ ו ל ם ! ! !

נכס דיגיטלי זמין 24/7

כמו שכבר ציינו חשבון עיסקי בפייסבוק, גוגל וכל שאר הפלטפורמות האלו, הם כלים שיווקיים מצויינים, 
אך אתר אינטרנט משלכם הוא המקום הנכון והמתאים ביותר לנהיול העסק שלכם.
שם תוכלו לנהל את כל המידע, בצורה המקיפה והמקצועית והדיסקרטית ביותר.
 

3. הדרך הטובה ביותר ליצירת לקוחות חדשים.

פרסום מסביב לשעון ללא הגבלת תוכן זו השיטה הטובה ביותר ליצירת לקוחות חדשים. כ – 95% מכלל הגולשים הישראלים ברשת האינטרנט נעזרים במנוע החיפוש של גוגל, לכן זו פלטפורת השיווק הטובה ביותר בעולם. רוב הכניסות לאתרים הן בצורה אורגנית, הכוונה היא שלא דרך לינקים-קישורים מרשתות חברתיות ולא מקידום ממומן בגוגל !

קידום אתרים אורגני הוא המתאים ביותר לעסקים קטנים ובינוניים עם תקציבי פירסום נמוכים. תוכנית קידום אתר בצורה אורגנית, נכונה וחכמה תביא את האתר למקומות הראשונים בדפי החיפוש של גוגל וזה יביא את העסק שלכם לכל בית ולכל לקוח פוטנציאלי גם אל אלו שלא שמעו עליכם מעולם. קידום אתרים אורגני יכול לגרום לעסקים קטנים ובינוניים לעקוף מותגים ולהפוך למותגים בפני עצמם ! לדוגמא אם אתם ספרים או סלון יופי, אלו שמחפשים אתכם בגוגל מתעניינים בעסקים הקרובים אליהם, האלגוריתים מאחורי מנוע החיפוש של גוגל יציג בפניהם את כל בתי העסק הרלונטיים הנמצאים בסביבה שלהם, בניית אתר אינטרנט וקידומו בצורה נכונה תייצר לכם לקוחות חדשים שנמצאים ממש לידכם.

4. ניהול העסק שלכם בצורה מדוייקת – הכל ניתן למדידה.

בעולם השיווק הדיגיטלי כל פעולה שנעשית ניתנת למדידה. לדוגמא לאחר פרסום פוסט חדש בבלוג שלכם, תוכלו בעזרת תוכנת Google Analytics, תוכנה חינמית, לקבל המון מידע שיווקי, למשל, כמה אנשים ומאילו אזורים בארץ ובעולם נכנסו לאתר שלכם, לאיזה עמודים באתר הם גלשו והאם זו הפעם הראשונה שהם מבקרים באתר שלכם ועוד המון פרמטרים חשובים מהם תוכלו להפיק דו"חות שיעזרו לכם לקדם את האתר שלכם, את העסק שלכם !

תליית שלט חוצות ענק ו/או חלוקת פליירים הם דרכי שיווק אפקטיבים, אך אינם מתאימים לכל עסק בטח לא לכאלו שתקציבי הפרסום והשיווק שלהם נמוכים יחסית !
לצערינו משיטות פרסום ושיווק אלו אלו אין לנו כל דרך לדעת כמה אנשים נחשפו ו/או כמה לקוחות הגיעו אלינו!
עוד תוכנה חינמית, שיכולה לתת לכם מענה היא – Google Search Console , שתראה לכם מידע אמין ומדוייק על התנועה האורגנית לאתר שלכם ובאילו ביטויים אנשים השתמשו בכדי להגיע לאתר שלכם ! ישנם עוד המון תוכנות גם כאלו בתשלום, הרבה יותר מדויקות אשר מספקות מידע אינסופי ברמה של היכן שהו יותר זמן אצלכם באתר וכל מה הקליקו ובאיזה איזורים התמקדו הלקוחות שלכם … כל שתעמיקו יותר כך תפיקו יותר מידע אשר יקדם את האתר שלכם, את העסק שלכם !

5. אפשרויות לשיתופי פעולה מעניינים ומוצלחים.

הדרך של מנוע החיפוש של גוגל לדמות המלצות מפה לאוזן באופן וירטואלי היא בצורה של לינקים / קישורים.
אם אתר כלשלהו נותן קישור לאתר שלי זה אומר למנוע החיפוש של גוגל שהמליצו עליי ! ככל שיש לי יותר "ממליצים" הדירוג שלי עולה וכמו כן המיקום בשורות החיפוש.
שיתוף פעולה בין אתרים שונים אך מענפי מסחר או שירותים דומים הינו נפוץ ביותר וישנם אתרי בלוג אשר לא מוכרים שום מוצר ולא נותנים שום שירות מלבד כתבות תוכן מקוריות בעלי נתוני צפייה מטורפים אשר מתפרנסות אך ורק משיתפי פעולה אלו. כמו בכל דבר בשיווק דיגיטלי ישנה הדרך הנכונה לשיתופי פעולה מסוג זה ושימוש בקישורים / לינקים זו תורה שלמה שצריך ללמוד ולא מומלץ להתחיל להכניס לינקים מכל אתר או מכל פורום כאוות נפשיכם. שימוש לא נכון יכול לגרום לתוצאה הפוכה ואף לגרום נזק !
שיתופי פעולה מול אתרים ובעלי מקצוע באותם נושאים בצורה אורגנית ובכמות הנכונה יכולים להביא לתוצאות מופלאות ולקידום מטאורי של האתר שלכם !

במידה והשתכנעתם אנחנו נגשים לכם את החלום ונבנה לכם אתר אינטרנט מעוצב ויחודי,
ניצוק לתוכו תוכן מקורי ומעניין, נשווק אתכם בצינורות הדיגיטליים המקובלים
ונצעיד אתכם, לעתיד דיגיטלי, לעולם עיסקי ללא גבולות.